Garanti Sanal POS yardım sayfalarına hoş geldiniz, soldaki menüyü kullanarak gerçekleştireceğiniz işlemlerle ilgili bilgi ve yardım alabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular

Güvenlik

Siparişler

Günsonu

Raporlar

Diğer

  • Sunucu IP adresimiz değişti. Herhangi bir tanımlama yapmam gerekir mi?
    Garanti Sanal POS uygulaması IP kısıtlı ve kısıtsız olarak işlem gönderebilmektedir. eticaret@garanti.com.tr adresinden IP kısıtınız olup olmadığını öğrenebilirsiniz. IP kısıtı tanımlı ise; işlemlerinize devam edebilmek için IP adresinizi mutlaka güncellemelisiniz. Sözleşmede belirtilenden farklı bir web sitesi üzerinden satış yapmayı planlıyorsanız; şubeniz ile irtibata geçerek, sözleşmelere ilgili sitenin eklenmesini sağlamalısınız.
  • Amex kartlardan provizyon almak için yapmamız gereken ek bir şey var mı?
    Kart numarasını 15 haneli olarak gönderdiğinizde sistemimiz kartın tipini otomatik olarak algılayarak yanıt vermektedir. Bu yüzden web siteniz üzerindeki kart giriş alanını 16 karakterle sınırlandırmayınız.
  • Garanti Sanal POS’ dan hangi para birimleri ile işlem yapılabilir?
    Sanal POS'ta USD, GBP, EUR, RUB, JPY, SAR ve AED işlem yapılabilir, tek bir Sanal POS'dan birden fazla döviz cinsi ile tahsilat yapılabilmektedir. Ödeme kabul etmek istediğiniz döviz kodları ile ilgili şubeniz ile irtibata geçebilirsiniz. Unutulmaması gereken nokta, Türk Lirasını Koruma Kanunu gereğince “TL” dışında kalan para birimlerine Türkiye bankalarına ait kredi kartlarından işlem gönderemezsiniz. Bu döviz kodları yurt dışı merkezli kartlar için kullanılabilir.